I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 30

puihhh la weyh` petang tdy enn . perang ke tige dunie berlaku . shit la .. aku mmg tak kn lupe kan la kate-2 kau yang berbise tu menyakitken hati tau tau . puihhh la sial . be honest la sygg . klau betol aku tk lawa ckp , aku pon tk kejar la lawa-2 nie . btww mulot kau tu klau ckp tk pena ken nk pikir perasaan aku ken . sedeh la aku nn perangai kau , the true la , aku syang gile kat kau . kau maki-2 aku tdy ? bukann maen sedap weyh . senang-2 je kau nk aku lupe ken sume tu . aku uad silap siket smpai sekarang kau ingat , silap kau jgn harap aku nk lupe ken . fuhhh` kau maken lame maken berani en nk mrh-2 aku . pkir aku tk berani ke nk mrh kau ? nsebb baek aku nie boleh sabaa doe . akuu sayang kau la bucukk . tolong jangan buad aku bencii kau sygg :) iloveyousomucchh <3

No comments:

Post a Comment